Friss topikok

TiliXD

TiliXD 2010.07.06. 21:41

 Sziasztok!!

A nevem Tóth Enikő. Miskolcon élek....(neeeem nem vitt el a víz...) eléggé fel tudok pörögni

és akkor be nem áll a szám ^^.Szeretem az új dolgokat... persze ha nem megy egyből az új dolog akkor utána hagyom a fenébe -.- Szeretek még barátkozni is bár aki nekem nem szimpi

azt nagy ívben kerülöm. Ha éppenséggel nem játszok akkor a 2 kicsi tacsimmal bohóckodom

kint az udvaron. Jaaahh tényleg....majd el felejtettem... imádok hülyéskedniiiiii.Én még azon is röhögök amin más nem.Imádok másokkal marhulni és viccből beszologatni neki.

Iszonyat könnyű engem megsérteni vagy megbántani...nah egyenlőre ennyit magamról.

a játékban Tili a nevem ha kérdezni vagy dumcsizni szeretnél akkor íííííííííííííííírj...de ne olyat hogy: húzol? adsz pénszt? mert a válaszom úgy is NEM lenne :P ...


 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr272134290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Comodor 2010.07.07. 06:50:19

Örülök h még eny nővel bövült a társoságunk! Ha alapból kicsit "hülye" csaj vagy akkor a kép se baj ha nem normális!:)

BellaDonna · http://i58.photobucket.com/albums/g269/rain_drop12/kon-soulreaper-1.jpg 2010.07.07. 11:23:20

AZAZ TILI ÖRÜLÖK HOGY LATHATOM GEPELESED:)
Mar ugy elkepzeltem egykepet hogy nezel ki alig varom hogy felrakj egyet:)

Zityu 2010.07.07. 16:01:19

Szia!
Hát nagyából megismertünk már csak látni szeretnénk :) Üdv a céhben!

csillantos 2010.07.09. 12:42:13

Szia Tili! Még egy csajszi :)

TiliXD 2010.07.09. 17:48:58

köszi a komikat... hamarosan csaj uralom lesz... :P XXDD

Neteli 2010.07.10. 20:51:39

hát tili..a képen nem látszik hogy anyit beszélnél:DD

TiliXD 2010.07.10. 23:34:41

XD... az csak kép :P Comodor ezt a "Hülye" megnevezést vegyem sértésnek?

Comodor 2010.07.12. 07:25:07

Én meg a sértegetés két különböző világ:D főleg nem csajokat szoktam sértegetni:)

dondody 2011.03.21. 14:52:02

Szia Édes (Tili)!

Ha előbb berángattál volna a játékba, akkor egy jó csapatban kezdhettem volna a játékot... így, hogy későn csatlakoztam sajna már csak a hanyatlás és a negatívumok örvényét tapasztalom.
Sajnálom, hogy már nem arról szól a játék, amiről a ti időtökben. Szeretlek Kincsem (Tili) és remélem, hogy újra egy olyan céh tagja leszel, ahol jól érzed magadat és a csapattársaid is segítenek.

És élőben is olyan gyönyörű vagy mint képen... milyen jó nekem XDXDXD
süti beállítások módosítása