Friss topikok

Bemutatkozás

Marka_89 2010.05.18. 22:41

Sziasztok!

 

Gondoltam nekem is illene mostmár bemutatkoznom, mivel sokszor halljátok a hangom, leginkább TF alatt, mégis csak páran láttak eddig a céhből. Farkas Márk vagyok, 20 éves, per pillanat egyetemista. Kecskeméten születtem, de hetem 71%-át Pesten töltöm.BME-n tanulok Műszaki Menedzsernek (mint Bya). Akkor én is villogok kicsit, regebben Kick Boxoltam, illetve Jeet Kune Do-ztam. Ezen kívül imádtam röplabdázni, de már pár éve ezt sem csinálom. Sport tevékenységeim az elmúlt időben a karakteremmel való futkosás, TF utáni/előtti kocsmába való sétálás illetve péntekenként, ha hazamegyek tollasozok. Ha valaki azt hiszi, hogy ez buzi sport, az keressen meg és fejbevágom az ütőmmel, majd akkor átgondja mennyire "nem sport". Amúgy szeretek viccelődni, sorozatok nézni, meg facebook-os flashes szarokat nyomkodni.Barátnőm is játszott régebben, Mentta nevű karakterével, ezzel néha én szoktam szenvedni. Ja igen, elektronikus zenét hallgatok, tehát nekem az is zene ha egy doboz szöget betonkeverőbe öntünk és hallgatjuk a "zajt". Progresszív, Techno, Trance és ilyesmi jöhet, de meghallgatok mindent. Aki a való életben is a barátom az Chubi, akivel már régóta jó barátok vagyunk, remélem ő is hamarosan bemutatkozik. Nagyjából ennyit tudtam most írni magamról.

 

A kép barátnőmről és rólam:

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr32014243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillantos 2010.05.18. 23:11:55

Üdv. közöttünk Marka! Aranyosak vagytok :)

Sh4d3 2010.05.18. 23:13:58

bakker Tollas, kellene nekem is jó club, annó én is toltam nem keveset verseny szinten. Az egyik legjobb sport amit sajnos semmi nem közvetít még az olimpiáról is néhány képkockát mutatnak olykor :(
Örülök h bemutatkoztatok nekük.

Marka_89 2010.05.18. 23:17:51

Már régóta terveztem a bemutatkozásunk megírását,csak most volt kedvem meg időm rá. Tollast otthon baráti körben szoktam játszani, ahol kiöregedett játékosok vannak illetve olyanok akik sportegyesületben vannak és rendszeresen játszanak.

shadask (törölt) 2010.05.19. 00:19:18

Azért nem ilyen ártatlan élőben, el is hiszem, hogy ezért tartott ilyen sokáig képet keresni :)

DarkPotii 2010.05.19. 10:22:31

Marka barátom téged nagyon nem igy képzeltelek el:D:D

Marka_89 2010.05.19. 10:36:17

Karmi, jóhogy, hát mire sikerült egy olyan képet találni/készíteni amin ilyen ártatlanul festek,hát az idő.

Poti sajnálom ha csalódást okoztam :D

Pukiii · http://imagerz.com/QEMQWEtvAwJQXghMFQVR 2010.05.20. 10:01:17

Én abszolut igy képzeltelek el:)Nagyon...:)Csak Chubi barátunkat nem tom elképzelni:)

Comodor 2010.05.20. 13:06:18

nah Marka azért direkt pozolni h egy normális kép legyen rólad????tegyél be valami valósat én sem igy képzeltelek el:D ne okozz csalódást másik képet is akkarok látni!:):)

Marka_89 2010.05.20. 14:42:48

Az a baj hogy én mindig kegyetlen fejet vágok, és nem akarom magam napiszaron vagy puruttyán látni :D
Ha ma átmegyek chubihoz akkor megcsináltatom vele

Comodor 2010.05.20. 22:28:18

Marka ezt a képet is simán fellehetne tolni valami jo kis közöséggi portálra:D szóval hadd lássuk az igazi arcod:D

Marka_89 2010.06.02. 23:40:46

Csak jelezném hogy iwiw,myvip,facebook. ott még vannak fostos képek amiken lehet röhögni :D

F3NY 2010.06.06. 16:03:25

HAHAHAHA. Tegnap találkozunk. Most megint megnéztem a képek itt :)
Istenem ez igen jó :D :P :)
(nem bántalak. de azért csinálj egy képet ahol te is szépen mosolyogsz:)
süti beállítások módosítása