Friss topikok

AtlanticBoy

AtlanticBoy 2010.05.24. 22:44

 Sziasztok!

 A becsületes nevem Kovács Dániel. 1995 február elsején születtem Pécsen. A barátaim kádé-nak ill. kéjdíí-nek szólítanak. A játékban AtlanticBoy neven ismertek már sokan :) A nevem onnan jön, hogy ebben az évben Atlantic City-ben (New Jersey) lakok cserediákként. Magamat jófejnek tartom, vidámnak, szépnek és még sok másnak. :) 
Kedvenc időtöltéseim:
Pécsen a haverokkal bulizni. :) Ameddig ezt nem lehetséges addig GoA-zni :) Rajzolni :) Az életem első felében úsztam/vizilabdáztam. Majd abbahagytam, de a vízhez közel maradtam annyi külömbséggel, hogy nem melette hanem rajta próbáltam meg haladni. Ez a kajakozás :) Majd azt is abbbahagytam 3 év után és elkezdtem focizni amit azóta is csinálok :)

Imádom a mostani céhemet mondjon bárki bármit is:)

Itt van 3 kép rólam nameg 1 rajzom:)

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr52028884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeteranKabal 2010.06.02. 05:16:29

Üdv Atlantic!
Régebben én is rajzolgattam olyasmiket mint Te is...
:)

AtlanticBoy 2010.06.02. 06:30:01

Üdv Kabal!
Akkor egy közös témával több :) Vannak még rajzaim ha érdekel akkor keress meg a játékba is! :)

Marka_89 2010.06.02. 23:35:13

Benga, kérlek csak normális kommenteket ossz meg ezen a blogon, tudtommal ennél értelmesebb vagy. Köszönöm szépen mindenki nevében!
süti beállítások módosítása