Friss topikok

Pluszolás ésszel!! III. rész............pluszolás +13-18ig

logor 2010.06.02. 01:31

Most már felkészültünk rendesen, van HK-nk, van lerontás tekercsünk,
és egy jó nagy adag nyugtatónk az asztal sarkán bekészítve.
Vágjunk is bele...

Az első lépés, hogy kitaláljuk hanyas tárgyat szeretnénk!
Ez nagyon fontos! "Lőjük be" előre, hogy hol akarunk megállni.
Ehhez kell méretezzük ugyanis a hk és lerontás tekercs mennyiségünk,
illetve egy kicsit kordában is tartjuk magunkat, hogy ne kapjon el a gépszíj.

A kiindulási alapunk, legyen mondjuk egy +11es tárgy.
Amikor "belőjük" a célunk, érdemes a következő kategóriákban gondolkodni:

13-14, 15-16, 17-18, 19-20, 21-22

Amennyiben a fejlesztett tárgy nagyon fontos nekünk (gyártott páncél,főfegyver, stb...),
akkor a következő HK mennyiségekkel számoljatok a fejlesztésre.
Lehet, hogy sokkal kevesebből meglesz, de ha mégse, akkor ne legyetek bajban!
Nem kellemes egy 17-18as helyett, egy 11es fegyverrel menni csatába,
csak azért mert bevállalósan ráhúztatok 17-18ra és utána már, sehogyse akart visszamenni.
Ráadásul, ha nem jól mérted fel a szükséges HK mennyiséget,
akkor egy ideig (újabb vásárlásig) nem is fogod tudni visszahúzni.

Tehát. A következő mennyiségek arra vonatkoznak, hogy ha fejleszteni akarsz egy kategóriát
a páncélodon/fegyvereden, akkor mennyi hk-val rendelkezz, hogy ez 95%osan sikerüljön,
és ha mégse, akkor legalább az eredeti állapotára visszarakd.

11ről---13-14re   73-92HK
13ről---15-16ra   165-219HK
15ről---17-18ra   500HK
17ről---19-20ra   1250-1500HK

Itt szeretnék egy néha felbukkanó tévhitet eloszlatni. A kiindulási alapunk 11 legyen.
Nem kell, és nem is érdemes visszarakosgatni 10re, mert nem leszünk vele előrébb.
Onnan ugyanis jó esély van rá, hogy csak 11re vagy 12re viszi fel,
amivel pont semmivel sem vagyunk beljebb.

Itt már nem jelentéktelen kérdés, hogy mikor fejlesszünk?
Számtalan elmélet létezik, és szinte mindegyikre tudnék cáfolatot,
és megerősítő példát is felhozni. Ami biztos, hogy vannak időszakok,
amikor nagyon megy, és van amikor mindent tör. És van amikor megyeget.

Az általános szabály, hogy amikor megy, akkor látod, hogy megy, az infó sávon.
Ilyenkor érdemes megpróbálnod neked is. Bár láttam arra is példát, hogy valaki hajnalban
pluszolt és szépen ment neki fel, pedig közel-távol senki más nem tett ilyet.
A saját mumusom viszont megosztom veletek. TF előtti 1-2 órában ne fejlesszetek.
Az nekem nagyon nem jött be:))) Főleg ha fontos(ld. fent) tárgyról van szó.

A lényeg, hogy ha elkezditek, és 2-3szor is töri egymás után ugyanarról a számról
(pl. 11ről 3szor egymás után nem sikerül a fejlesztés) akkor inkább hagyjátok.
Meglehet próbálni pár óra múlva, vagy másnap. Soha, de soha ne siessetek egy fejlesztéssel!!
Ne erőltessétek, ha látjátok, hogy nem megy!!! A legnagyobb bukások mindig ebből vannak!!
Hidd el túllehet élni, ha pár napig még nem olyan szintű fegyverrel, ruhával mászkálsz...

Kategória I. 13-14re fejlesztés

Induló csomag: (73-92HK)

5-10 túlélés ital    19-38 HK
10 mester levél        25 HK
10 szerencse ital    29 HK
5-7 lerontás tekercs    1-1,4 arany
1-2 pohár soproni/szekszárdi kékfrankos (1000-1500Ft/palack)

+11    TÚLÉLÉS ITAL!!, szerencse ital, mester tekercs
siker esélye: 40%

+12    lerontás tekercs
siker esélye: 10%

+13    örül, egy pohár bor

+14    nagyon örül, két pohár bor

Ez még egyszerű történet. 11ről mester tekercsel próbálkozol.
Ha kétszer törsz, akkor inkább pihentesd. Később biztos sikerülni fog!
Ha 12re megy csak fel, lerontás tekerccsel visszarakod 11-re és újra kezded.

Kategória II. 15-16ra fejlesztés

Induló csomag:(165-219HK)
15 túlélés ital        57 HK
20-30 mester levél    50-75 HK
20-30 szerencse ital    58-87 HK
15 lerontás tekercs    3 arany
Ehhez már testesebb, de még kedves, behízelgő bort ajánlanék!
1 üveg 2007-2008as villányi vagy szekszárdi merlot,
esetleg cabernet franc (1000-2000 Ft, pinceáron)

+13    túlélés ital, szerencse ital, mester levél
siker esélye: 35%

+14    lerontás tekercs
siker esélye: 10%

+15-16    örül, kedvesével/barátaival megissza a bort

Itt már fontos, hogy megpróbáljuk megérezni, hogy megy-e a fejlesztés vagy sem.
Próbálkozhatunk kedvünkre, de ha nem megy (3szor töri, akkor hagyjuk).
A kovács nem szalad el!
Ha szívünknek kedvesebb tárgyról van szó, és nagyon nagyon akarjuk,
akkor megpróbálhatjuk, a "töréses" technikát.
Ez abból áll, hogy fogunk egy másik +11es, számunkra közömbös, vagy nem fontos tárgyat.
Elöször ezt rakjuk be, és ha ezt betöri a kovács, csak akkor rakjuk be a +13as,
számunkra fontosabb tárgyat. Később ez a technika fontosabb, itt még gyakran felesleges,
arról nem is beszélve, hány tárgyam ment fel így már 18-20ra, pedig csak törni akartam:))
Ha ne adj isten törnénk 13ra, és lejjebb megy akkor sincs semmi gond, hiszen
13ra még könnyedén felmegy. Ha meg nem megy könnyedén, akkor tudjátok mit kell csinálni!! Igen, igen! Meginni a bort és kikapcsolni a gépet:)))

Kategória III. 17-18ra fejlesztés
Induló csomag:(438HK)
30 túlélés ital        114 HK
60 mester levél        150 HK
60 szerencse ital    174 HK
35 lerontás tekercs    7 arany
Ehhez tisztességes bor dukál. Barrique-olt(égetett tölgyfahordóban érlelt)
cabarnet sauvignon, franc, bevállalósabbaknak, akik a férfiasabb karakterű borokat kedvelik pinot noir.
Harsány fiatal bor nem illik ide, a 2005-2006os évjárat megfelelő lehet.
Bevállalom azt is, hogy bizony villányit! (1500-3000Ft, baráti pinceáron)


+15    túlélés ital, szerencse ital, mester levél
siker esélye: 30%

+16    lerontás tekercs
siker esélye: 7-8%

+17-18    nagyon, nagyon örül!! egyedül megissza a bort!!:)


Ha a célom 18, akkor a leggyakrabban a fenti "töréses" technikát használom.
2-3 törés után rakom csak be azt a +15ös tárgyat, amit fejleszteni szeretnék.
Itt már könnyen előfordulhat, hogy a törésre használt tárgyunk is 15-16os lesz.
Ezt szépen visszarakjuk 15re, és félrerakjuk. Előveszünk egy harmadik 11es tárgyat,
és megpróbájuk azt kétszer betörni. Ha sikerül, akkor elöször a 15ös törésre használt tárgyat tesszük be a kovácsnak, és csak utána azt, amit tényleg fejleszteni akarunk.

A másik módszer, az egyszerűbb. Itt csak azt a tárgyat pluszoljuk, ami a céltárgyunk.
Ha letörik, hát ezvan. Majd vissza tornásszuk. Ez a módszer gyorsabb lehet, ha nagyon megy a pluszolás,és ha bejön, akkor nagyon-nagyon sok holdkövet lehet vele spórolni. Ha meg letörik ésnagyon nem akar viszamenni, akkor pedig hagyjátok. Majd pár óra, vagy esetleg nap után próbálni újra. Ha nem sürgős, akkor ez a módszer is célravezető lehet.

 

Folytatás következik.

Üdv,

Bocica

 

U.i.: Többen kérdeztétek, hogy mit tegyenek azok, akik esetleg nem isznak alkoholt,
vagy nem kedvelik a vörösbort! A fehérbor és a sör szintén jó alternatíva lehet,
csak könyörgöm aszút ne!!! Az aszú, az égegyadta világon semmihez nem megy,
legfeljebb baklavához tudom elképzelni, mint harmónikus kiegészítőt!

Az antialkoholisták és 18 év alattiaknak a javaslatom-Manci sugalmazására:))-
pedig egyértelműen a kakaó!!! Lehet játszani azzal, hogy vesztek a boltban
zacskós "kész" kakaót, otthon pedig csináltok instant és holland kakaóból főzöttet!
Remek vakteszteket végezhettek, hogy vajon kinek melyik fog ízleni jobban! Tanulságos!
Végezetül pedig a vonatkozó videórészlet sem maradhat el!
 


15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr22049740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Todloki 2010.06.02. 14:19:46

Király vagy Boci:D:D Nagyon tetszik, csak lenne egy kérdésem, ha törsz valamit akkor is mesterrel teszed és szerencse itallal vagy lehet 1 sima tanonccal tenni ugyan ezt, tehát a törés szám számít vagy a próbálkozások száma a fejlesztést értendően?

LoNDoN 2010.06.02. 15:01:09

Aki +10 vagy felette tanonccal fejleszt, az inkább ezt el se olvassa, mert nem neki szól. xD
Amúgy jó szerintem is ez a kis írás, főleg a bor tetszik benne. Kicsit az arányokat én máshogy látom, +13+14re felvinni egy +11-es cuccot vagy sikerül vagy nem. Az esetek nagy részében elég hozzá 1-3 mester tekercs, 1-3db szerencse ital, és túlélés főzet, tehát a ráfordított saccolt HK-ból vett cuccaid fele megmarad, így elég 2 tárgy fejlesztéséhez is. A 3 törés után nem mozdul +11-ről akkor tényleg el kell felejteni a fejlesztést, az nagyon rossz jel! Ha +11-ről egymás után több cuccodat is feldobja +14re, akkor viszont +14-en is elég nagy esélyt ad fejlesztésre, nekem több cuccom lett így +17-es -utána természetesen visszatört, mert miért is vinné fel 20-ra... ;D

A +17-18 as fejlesztés HK igénye viszont szerintem is reális, ez a nagy átlag, ami elmegy 1-1 tárgy plusszolására, ezért nincs nekem full +20-as ruhám :D Persze ha nagyon szerencsés vagy, akkor 3 mester tekercs, 2 lerontás tekercs, 3 szerencse ital, és 1 túlélésfőzet elég a +11ről +18-ra ugratáshoz, van ilyen is. :D

logor 2010.06.02. 15:32:50

Igen London! Igazad van!!
Az esetek többségében, nem kellenek ilyen mennyiségek!
Egyfelől azonban nem lehet kevesebbet venni:)
Másfelől direkt azért írtam, hogy ezekkel a mennyiségekkel akkor kalkuláljon valaki,
ha biztosan fel akarja vinni!

Jó eséllyel, 90 hk-ból akár 3-4 tárgy is felmehet 13-14re!!! Igazad van!

Volt párszor, hogy bejött a 14, de a 10%
saját statisztikám. Én nem ajánlom senkinek, hogy
azt próbálgassa. Valószínű, hogy amikor "jó a kovács", akkor a 10% is lehet, hogy 20-30% inkább...

Nekem is volt olyan, amikor 90HKból ment fel, egy tárgy +18ra, és még kettő+14re:)) De szándékosan nem írtam ilyeneket, mert ne higgye senki, hogy ez így szokott menni:)

20ra felvinni már kicsit más történet:)
Nem véletlen, hogy arról nem írtam, és megvallom nem is tudom, hogy abba belevágjak-e:)

Todloki kérdése nem arra vonatkozott, hogy a fejlesztendő tárgyat érdemes-e tanonccal fejleszteni, hanem, hogy a "töréses" technikánál,
amit törni akar valaki, ahhoz használhat-e tanoncot.

Őszinte leszek, nem tudom. Sose próbáltam. Lehet.
Ha így is van, akkor emelni kéne a "törések" számát,
az viszont túlélés főzetbe kerül, ami drágább, mint a szerencse ital, vagy a segéd tekercs.

KÖszönöm a konstruktív hozzászólásokat!!

Todloki 2010.06.02. 15:43:43

Igazad van Boci erre nem is gondoltam én sem próbáltam még ezért kérdeztem mivel azt hittem nincs olyan amit te még nem csináltál:)Viszont majd a töltéssel kapcsolatban megkereslek ts-en:)

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.03. 11:42:27

Szuper a leírás, grat hozzá!
Biztosan sokaknak fog sok HK-t megspórolni ha elolvassák. Amit hozzátennék kizárólag "fanatikusoknak" :) :
Ha nem elég a 17-18.. Semmiképpen ne próbáld a nehezen elért 17-18 as szettedet/fegyveredet tovább húzni! Gyárts újat, és azt próbáld. Türelemmel és kitartással (meg sok HK-val) így kockázat mentesen próbálhatod elérni a +20-at. Legroszabb esetben használod továbbra is a 17-18 cuccaidat, amíg újra tudsz költeni a próbálkozásra. :D Figyeld az info sávot, és ne "égesse a zsebed" a HK, amikor jó a kovács akkor rohanj, és üss rá párat, ha nem megy akkor ne erőltesd, és használd a töréses technikát.
Imádkozni se felejts el a vallásodnak megfelelően, ateisták meg káromkodjanak mint egy kocsis, néha az is segít. :D

bucsicsa 2010.06.03. 12:09:08

Köszi Boci :D

Üdv
Manci

Quickhand 2010.06.03. 16:34:40

Szép leírások de igazábol csak átszaladtam rajtuk én már annyit eltoltam másfél év alatt. :D Az eröltetésröl tényleg nem szabad eröltetni. 11röl a legjobb próbálni ha 2x próbálod és nem ad 13-14et akkor várni kell pár órát vagy NAPSZAKOT váltani ha info sávból látod senkinek sem adja igazán. Bár az sem kizárt hárman törnek melletted neked meg felmegy 20ig de ez ritka. :] A töréses technikához annyit ezt én is egy 11es tárgyal csinálom de ha 2x nem adja mint írtam akkor inkább nem szenvedek vele és nem rizikóztatom 15öst hanem várok. Nem vagyok a 20x betöröm mert utána már adnia kell dolog híve. Ha 20x betöröd(költői túlzás xD) akkor nem vagy a kovács kedvence aznap. Esélyed redukálódik erősen arra 15röl beadja hiába adja 15-16ig. Ha viszont rögtön adja 11röl vagy másodikra a törésre használt tárgyat akkor sem viszem tovább hanem meglovagolom a felfelé szálló ágát a fejlesztésnek és áttérek a 15ösre. Mert gondolom mindenki tapasztalta hogy hullámzik a fejlesztési szerencséd az egyes hullámok nagysága pedig attól függ milyen "szerencsés" vagy. Ha 11en 2x töri 3.-ra adja de csak 12-t az már sejteti nem nagy a számodra plusszos hullámok nagysága :D Tehát ha fejlesztesz is próbáld megsaccolni a lehetőségeid. Van amikor a lendület nem elég 18hoz és 15nél érdemes megállni és trükközni 18ad legyen mégis. Tehát ha látod kicsi a lendületed akkor mindenképp 15nél stop és törés technika. :D A legszerencsésebbek azok akik egy szettet vagy 2-3-4 tárgyat akarnak felhúzni 500-1250hk-val ilyenkor folyamatosan cserélgettem tárgyakat amivel elértem pl 13at annál stop és jön a többi hasonló szintre húzása és így 17-18-ig. Mint a "tanonc teki + 3tárgyat húzok" technika :]Szal én ennyit írtam volna saját tapasztalat gyanánt. :] bb

Nomad0123 2010.07.27. 22:06:47

Grat Boci! Nem hogy csak segítessz meg nevettetsz is... Hát gratula :D

-Dexterr- 2010.10.02. 08:03:06

Szisztok!
Én egy 37-es ijjász vagyok és lenne pár kérdésem:)
Van egy +14-ES ijjam és tovább szeretném fejleszteni.
Ügye le kell rontani és mesterrel szerencsével és túlélééssel tovább.De eddig próbáltam egy tárgyat és az leromlott +12-re.
Nem tudom,hogy merjem-e.

bbita emlek 2010.10.13. 20:40:31

Ezek a leirasok mind szépek és jok grt is hozzá de azt mondjatok meg miert nem ment fel a karimnak kb1000 hkabol 1 cucca se +16ra vagy nagyobbra

Üdv bbita

WizzurahD 2010.10.14. 00:20:10

Mert pénznyelő a játék :)

Eladó egy lvl 64-es valorian mágus.
+11 Richie sarló (4/5 SSS, +17 varázserő, +30 krit, +7 mag. sebzés, +7 mag. támadás)
+3 palást
full sárga ékszerszett (szerintem középkategóriásak)
+12 arkana sapi
+16 rekamie felső
+11 rekamie naci
+16 arkana kesztyű
+18 arkana cipő
Kapcsolatfelvétel emailben: wizzurah@gmail.com
irányár: 15.000 HUF

Ha ez a hsz nagyon zavar valakit töröljétek... Ha nem akkor köszönöm a segítséget valaki vegye meg, már úgyse játszok régóta.
Minden jót.

DarkPotii 2010.10.23. 13:25:22

72-es mágus üresen eladó!
Érdeklődni:tamas86horvath@freemail.hu

Tamás24 2011.02.20. 19:29:34

Hozzászólnék én is aki nem ismer VladDracul vagyok.
Több ezer HK-s tapasztalattal a hátam mögött úgy érzem adhatok tanácsokat én is.
A szám nem lényeg Ha a kovács jókedvében van akkor ha észre vettétek még az úgynevezett rossz számokra is beadja. Számít a jó szám is HA közepes értéken van a kovács DE ha a kovács nem adja a szerencsés számoknál is törni fogja.
a +18 nem szerencse szám mégis dobta a +21et róla és +20ról is dobta már a +23at.
olyan is van hogy (most nem hazudok) 13 szor tört egymás után.
Mást is észre vehettetek már gondolom van aki 1-2 óra alatt egy teljes szettet húz fel +20ra 1000HK ból és mások ugyan ez idő alatt akár 6000HK-t is elverhet +11es cuccokra pedig egymás mellett húzzák a cuccokat.
Vannak szerencse számok +10+11+13+14+15+17 ezek jók hogy vannak DE +17 fölött már csak a szerencsében bízhatsz.
Én már sok húzás módszert kipróbáltam de nem sok sikerrel.
Buffolni felesleges letérdelni bubizni levetkőzni ezek marhaságok. Talán ami bejön néha az hogy ha teljesen kilépsz a játékból ( nem csak a karakter választóba)

4zz4 2013.03.05. 20:11:24

sziasztok amit olvastam szerintem nem rossz van benne valami az tény hogy +10 alatt páros számokról felette meg páratlanról érdemes tolni.
+20-ra és +21-+22-re meg van 1 elméletem nekem is mondták lehet hogy van aki babonának tartja de nekem nagyon bejött:)
mert 2x is felment 20ra a cucc amit vittem.
viszont azt hogy 18ig hogyan vigyem fel a cuccokat ötletem nem volt rá ezért i segített az infó köszi hogy megosztottad -olvasstorvenyt- :)

+20ra: szerencse italt benyom----->cucc amit tolsz berakod a kovácsnak 5mp várni---->túlélés be---->csizmát berak a kovácsnak---> 3mpvárni---->cucc amit tolsz be és elinditanii. 90%hogy sikeres lesz

+21-+22 re

túlélés be----> csizma 17mp vár----->cucc amit tolsz be +szerencse ital benyom----->vértet be ---4mp--->csizma be 7mp---->5lépés 3jobbra 5hátra 3jobbra----> cucc amit tolsz be 9mp felkészülési idő és indít
90%hogy sikeres és min 20ra vissza viszi

nekem használt u.i.: csak akkor csináld ha a kovács jól dob(infó sávon látod hogy nagyon pluszolnak pl:sikeres 20ra, 18ra,20 ra , 22re)
sarlót délután v éjfélkor
vért délután és reggel közt
a többit alkonyat kor

ismétlem nekem használt :) sokszrencsét hozzá :)
udv.: PR3D1 (61 éjjeli , valorian)
2013 03 05.
süti beállítások módosítása