Friss topikok

Beambow

BÍMBÓ 2010.04.23. 01:15

Ha már mindenki megcsinálta ezt a bemutatkozást, annak ellenére hogy utálok blogozni megcsinálom én is … Berényi Tamás a becsületes nevem a játékban BEAMBOW ( Ejt.: Bímbó ) néven ismerhetsz.  25 éves vagyok  …  Szegeden lakom bár Békés megyei vagyok … éppen végzett informatikus :S  többek között ebből adódóan sokat vagyok gép előtt  sokat  GOAzom focizom röplabdázom és néha-néha küzdő sportot űzök  ... ez olyan standard mondat de amint fentebb említettem nem szeretek blogozni  ! Ennyit rólam … :D


 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr731944243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillantos 2010.04.23. 01:42:46

Ejjjj...:)Ezt a képet még nem láttam!!!!
Tökéletes Beam!
Így jó, ahogy vagy :))

Pukiii · http://imagerz.com/QEMQWEtvAwJQXghMFQVR 2010.04.23. 13:22:53

Nah Bimbi mar igy jó...eddig nem tudtalak elképzelni :)))

Marki10 2010.09.06. 14:59:17

Hallom, hogy visszatérsz a játékba :)Ez nagyon jó hír .

Todloki 2010.09.24. 13:52:48

Na mi van apukám frissítünk?:) Ez is jó kép de a másik is tettszett az olyan lazulós volt:)
süti beállítások módosítása