Friss topikok

Zityu

Zityu 2010.05.19. 00:10

Sziasztok!

Zityu vagyok, becsületes nevem: Puha István ( Előre szólok aki a nevemmel viccelődik átharapom a torkát.) :-))) neeeeeeeem nem ám elhiszitek békés vagyok mint a nyuszi.

Tolna megyében Dunaföldváron élek és dolgozom. A szakmám hentes egy kis családi vállalkozás keretein belül gyógyítom a sertések kóros vashiányát.

Mivel magán praxis ezért szabadidőm elég  kevés és bizonytalan, de igyekszem minél többet játszani.

Elötte Metin2-vel játszottam egy évig nyomtam és 70-es szintig jutottam.

Szabadidőm ha néha adódik kedvenckéimmel játszom ugyanis három Rottweiler boldog tulajdonosa vagyok, rajzolgatok, olvasgatok (elsősorban fantasy regényeket, de szeretek minden féle regényt, kisregényt, novellát, epikát és néha néha lírát hogy éppen mit az a hangulatomtól függ.)

Igyekszem felzárkózni hozzátok, de új dolgokkal szembesülök napmint nap ezért kérem türelmetek

 

 

 

 

 

 

U.i.:Vándor vagyok erős és kitartó nem hátrálok meg nem sunyulok, csak eltűnök és az ellenfél torkának ugrom, váratlanul és kiszámíthatatlanul utána pedig addig ütöm még mozog. Harcosok??? ugyan máááár A VÁNDOR A SZTÁR!!!

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr802014384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamura 2010.05.19. 00:15:14

Üdv a csapatban vándor!

DarkPotii 2010.05.19. 10:26:25

Üdv köztünk:)))
Nagyon szép kutyáid vannak:D

Marka_89 2010.05.19. 10:40:14

:) remélem jól fogod érzeni magad köztünk

F3NY 2010.05.19. 11:15:19

" A VÁNDOR SZTÁR " Zityu tudja az igazságot :D
üdv a Valkyre-be és üdv a Vándoroknál :)

Comodor 2010.05.20. 13:05:01

Hello hello!
Jól mondod a vándorok az Istenek!
Érezd jól magad nálunk és gyorsan zárkoz fel!

Tamura 2010.05.21. 02:01:41

vajon mért is íjjászokból van a legtöbbb?

AtlanticBoy 2010.05.25. 01:57:51

Jó kérdés Tamu :) Szerintem te is meg én is tudjuk a választ, de hát valakiket a vadászoknak is le kell verniük :P Zityu téged üdv a céhünkben :)

F3NY 2010.06.06. 16:05:17

miért van sok íjász?! hát mert sok hozzá nem értő :P (csak viccelek)
VÁNDOR - íjász (kisbetű , nagybetű) :P
süti beállítások módosítása