Friss topikok

Hunita

Hunita 2010.04.27. 11:25

Nah még 1 nekifutás hát ha össze jön már ! -.-'  :)

Elöször is elnézésetek kérem, hogy eddig Nőnek adtam ki magam!Most már Pöcsösként jáccok tovább! :)

Röviden rólam!

Balla Gábor vagyok, 21 éves. Siklóson születtem, Kalocsán nevelkedtem, most jelenleg Dorogon lakom Csajoméknál!Szerkezet lakatos a szakmám, most jelenleg egy Szentendrei cégnél dolgozom, Nyílászárókat építünk be!

Szabad időmben álltalában jáccok (GOA), edzésre járok ( kempo,judo, birkózás) ,horgászok, haverokkal iszogatunk ( bográcsozás, kerti party-k)

Ui:Ne kérdezzétek honnan jött a Hunita név, mióta szerepjátékkal jáccok azóta Huden és Hunita néven szoktam fent lenn.:) Ha többet szeretnétek tudni iwiwen, msnen, a játékon belűl vagy a titkárnőmtől kértek esteleg időpontot =D szívesen válaszolok a kérdésetekre.:)

Üdv: Hunita

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr551955715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása