Friss topikok

Imothep

Sh4d3 2010.04.28. 21:41

A félreértések elkerülése előtt nem vagyok múmia.

Nos a nevem Almási József , én egy püspökladányi lakos vagyok ahol éppen a 29. életévemet töltöm. Szeretek a természetben sok időt eltölteni amit mi sem bizonyít jobban hogy én is csatlakozom a horgászok táborához, és a természetfotósök köréhez amiből a céhben kevesen vagyunk sajna :( . A kockulásom főbb részét most a GoA köti le és persze az hogy veletek legyek egy társaságba és sokat dumcsizzunk. A számítógép elég közel áll hozzám, már 8 éves koromban megismerkedtem elég közelről vele (nem fejeltem le és nem is ettem meg, de nem is próbáltam még soha) PhotoShopot és weblapkészítést szeretem a legjobban az egészben , amikkel elég sok dijjat nyertem már. További érdeklődési körömhöz sok minden tartozik még, de egy valami amivel jobban foglalkozok az átlagosnál, az pedig a csillagészat. Estéket tudok eltölteni azzal hogy kémlelem az eget.

Úgy gondolom eleget untattalak benneteket, és most jöjjön a kép amit már láthattatok, de majd töltök újat is fel.

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr51960525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillantos 2010.04.28. 21:50:12

Ó-Ó, jajaj!!! Mit mondjak Imo?!!!
Tetszik, amit látok :)

F3NY 2010.04.28. 23:25:45

Héé héé fotós kolléga :D
(bár én pont természetet nem fotók, de ez most mindegy)
a hangod alapján idősebbre tippeltek. :)

Sh4d3 2010.04.29. 10:24:26

Fiatal kis suhanc vagyok :)
Csillantos, ennek csak örülni tudok.
süti beállítások módosítása