Plusszolás HK-val +14-ig
Mielőtt nekiállsz húzni gondold végig!!!
Megfelelően nemesítetted a tárgyat? Mester tekerccsel tettél bele valami alapot?
Ha felhúzod a tárgyat, utána már csak arkanae reagenssel, vagy
"dungeonos" (49,59,69-es küldetés) cuccokkal fogod tudni nemesíteni!!!
Ha pluszolás előtt nemesítesz, az úgy lényegesen olcsóbb és várhatóan
jobb értékeket is tudsz bele rakni.
Van egy másik elmélet, miszerint az "üres" nemesítés nélküli tárgyakat könnyebb
felhúzni, kisebb eséllyel törnek, mint a jól nemesítettek. Lehet benne valami,
megvallom nem tudok határozott választ adni erre.
A százalékos értékek a siker esélyét mutatják. Ahol kettő van, ott a második érték a szerencse itallal történő fejlesztés esélyét mutatja.
0-+2ig Nem kell semmi extra, a siker biztos.
Elvileg van valami minimális esély, hogy +2-nél töri,
úgyhogy ha világok vizéből gyártott szetted van,
egy túlélés ital nem árt.
Amúgy sima tanonc tekerccsel FELVISZED, ÉS KÉSZ.
+3- Ha teheted akkor itt használ segéd vagy mester tekercset.
Szerencse ital nem kell. Túlélés ital innen kötelező!!!
(esély 83%-os)
+4- Segéd vagy mester tekercs.
(esély 94%-os)
+5- Ha van segéd tekercsed, akkor inkább törd vissza +4re
egy lerontás tekerccsel, és onnan próbáld +6ra vagy +7re rakni.
Ha nincs segéd tekercsed, csak tanoncod, akkor húzz rá.
(esély 50%-os)
+6- Jó szám, told rá a segédet.:)
(esély 73%-os)
+7- Itt nagyon rosszak az esélyek a fejlesztésre. Törd vissza +6ra,
és onnnan csináld mester vagy segéd tekerccsel.
Ha nincs, akkor szerencseitallal csináld, de még úgy is gyakran töri (esély 33%-os)
+8- Jó szám. Néha töri azért, de szerencse itallal szinte biztos a siker.
(esély 80%-os)
+9- A másik "rossz" szám. Tedd vissza lerontás tekerccsel, és +8ról
próbáld mesterrel.
(esély 30%-os)
+10- Szintén "Jó szám". Még szerencse ital nélkül is felmehet +13ig.
(esély 45%/90%-os)
+11- Az utolsó szám, amire még érdemes lehet "ráhúzni" szerencse ital
nélkül, ha van maradék túlélés italod és segéd tekercsed.
(esély 25%/50%-os)
+12- "Nagyon rossz szám" Mindenképp tedd vissza 11re.
(esély 5%/10%-os)
+13- Jó szám. Ha elég bátor vagy, szerencse itallal húzz rá nyugodtan.
(esély 20%/40%-os)
+14- Rossz szám. Erre sose húzz rá. Ha 14es lett hagyd így, és örülj neki:)
(esély 5%/10%-os)
Örök kérdés, hogy az ember mit vegyen, ha pár ruhát, páncélt vagy fegyvert
akar felhúzni 11körülre.
Nézzünk példákat!
50HK
5 túlélés ital 19 HK
10 mester levél 25 HK
3 tanonc tekercs 30 ezüst
5 lerontás tekercs 1 arany (nehogy HK-t költs rá!!! lehet kapni piacon, de le is gyárthatod)
A várható eredmény, hogy egy tárgyad 11es lesz.
Persze közepes szerencsével lehet 14es is.
90HK (Egy tárgyhoz)
5 túlélés ital 19 HK
10 mester levél 25 HK
10 szerencse ital 29 HK
3 tanonc tekercs 30 ezüst
10 lerontás tekercs 2 arany (nehogy HK-t költs rá!!! lehet kapni piacon, de le is gyárthatod)
90HK (Két tárgyhoz)
10 túlélés ital 38 HK
20 mester levél 50 HK
6 tanonc tekercs 60 ezüst
10 lerontás tekercs 2 arany (nehogy HK-t költs rá!!! lehet kapni piacon, de le is gyárthatod)
A reális várható eredmény egy 13-14es tárgy. Nagy szerencsével lehet +15-16 is.
Itt +6nál, +8nál és +10nél is használj szerencse italt!!
Ezzel "spórolsz" a túlélés itallal, és a mester levéllel.
Amennyiben két tárgyat szeretnél inkább felhúzni belőle +11 környékére,
akkor az "50HK-s" csomag kétszeresét vedd.
Folytatás következik.
Üdv,
Bocica