Friss topikok

Amikor nyilvánosan csalnak, vagy a Derioni oldalnak mindent szabad?

Tamura 2010.05.26. 02:20

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valkyre.blog.hu/api/trackback/id/tr12031928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F3NY 2010.05.26. 15:35:52

Kösz Tamura, hogy ilyen gyors voltál. :)
Ahogy nézem én még nem is kaptam ott akkor sebzést mint te.
Én csak valami 2600 körül AoE-t csíptem el.

DE MI AZ???!!! , hogy Malkuth "szívébe" ott ahol megannyi magas színtű Derioni játékos áll, egy neve nincs kiskari ott csal ?!

Plussz dühitő (és jöhet a Derioni képviselet védő beszéde ide), hogy ott áll a QH, Profi, Krattyogi és megannyi nem kezdő játékos, és nem tűnik fel nekik, hogy egy közel sem 70+ kari, megöl 2 csoport Valorient (é
s a csoportba 50-76szintig voltak a tagok) ((egy AoEval))

Kérdezem én az ott civilben tartózkodó GMtől, hogyan hogy, nem figyelt fel?!
Nagyon szép munka köszönjük ennek a 'noname' papnak aki csalt.

További jó játékot! :)

Fekete_Angyal 2010.05.26. 17:23:34

sziasztok, ez a dolog, nem szép, egyik oldalon sem, Ha van rá mód, legközelebb a nevét is tüntesd fel a képen és küld el jegyrendszerben. Addig is elárulhatnád a nevét, hogy Derioni oldalon ki tudjuk ezeket közösíteni a játékból.

Marka_89 2010.05.26. 23:15:08

@Fekete_Angyal: a neve Vazsanatya, ezt Hunters blogon kiírtam, hogy ők is tudjanak róla.

BigPi 2010.05.27. 22:23:02

A Hunters blogján is olvastam az esetről, de hagy kérdezem már meg a képen mit kellene néznem, vagy látnom, hogy egyértelmű legyen számomra is az eset.

Off.: Marka te, kevesebbszer voltál csatán mint én?

Marka_89 2010.05.27. 23:35:04

@BigPi: A képen jobb oldalt infó sáv: és ott van egy 4239-es lövegtorony sebzés.

Off.: nem értem a kérdésedet :)

Fekete_Angyal 2010.05.28. 07:06:53

Ezt nagyjából kipróbáltuk, és 20 szintkülönbségnél 1v1-ben a kisebb, csak misseli a nagyobb harcost! Esélye max ruha nélkül és ha csak a kisebbik támad. 32lvl meg pláne nem tud leszedni egy 76 lvlt! Főleg, ha a kisebbiknek 0ás a botja. Utánna jártam a dolgoknak, ahol csak tudtam. Az ilyeneket remélem IP cím alapján tiltják és akkor kisebb az esélye, hogy újból bekerül a játékba!
süti beállítások módosítása